مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-19حوادث

انهدام باند کلاهبرداری در شیراز 


رییس پلیس آگاهی فارس از انهدام یک باند کلاهبرداری در شیراز خبر داد و گفت: اعضای این باند با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا از یک شهروند کلاهبرداری کرده بودند.

- ایسنا/فارس رییس پلیس آگاهی فارس از انهدام یک باند کلاهبرداری در شیراز خبر داد و گفت: اعضای این باند با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا از یک شهروند کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ کاووس حبیبی یکشنبه 30 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره شکواییه از شهروندی مبنی بر اینکه فردی که خود را کارمند دادگستری معرفی کرده با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا در قبال دریافت مبلغی از وی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با تحقیقات انجام شده، متوجه شدند شاکی دارای یک فقره پرونده در یکی از محاکم قضایی استان بوده و در حین رسیدگی با فردی که خود را کارمند دادگستری معرفی و ادعای گرفتن رای به نفع وی در قبال دریافت مبلغی در دادگاه را داشته است، آشنا می شود.

رییس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: با بررسی های دقیق و استعلامات انجام شده، مشخص شد متهم در هیچ یک از دستگاه های دولتی مشغول به کار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری در شیراز 

انهدام باند کلاهبرداری در شیراز